fredag 1 oktober 2010

ny vändning

just nu sitter jag ute på min terrass och här är riktigt varmt måste jag säga :) när jag kom ut för att hänga tvätten va det fullt med moln på himlen så jag tänkte vad skönt men nu är det klarblå himmel och solen skiner :) för en stund sen kom det ett gäng med plan som flög väldigt lågt kommer inte på vad de heter just nu men skulle kunna vara militärplan för de flög i grupp men vet inte och nu kom de igen :) men inte över mig denna gång men jag hör de dem i alla fall...

sitter här med min kaffe, en bok och min kamera men har inget att ta kort på :( eller jo det finns massor men inte på min terrass och Sugar har inte blivit någon modell än :) hihi och min bok har jag inte öppnat än eftersom jag sitter här och i skrivande stund har jag upptäckt hur extremt skitig min skärm är.. vad ska man göra åt de??? så nu ska jag prata med bror min han vet säkert... Igår när jag la mig i soffan för att läsa lite så somnade jag och sov i typ 2 timmar vilket inte alls va meningen men vår soffa är så skön :) jag verkligen älskar den :)

om ändå planen kunde flyga över mig igen så jag kan ta kort på dem.. det kommer bi coola foton :) det enda jag behöver nu är ett photoshop program men de jag försöker ladda ner vill inte funka.. så jag vet inte riktigt vad jag ska göra... men jag kommer nog på något :)

nä men om man ska ta och fixa lite lätt lunch och sen planera för middagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar