onsdag 6 oktober 2010

oops!!!

I did it again...

och denna gång blev det två steg bakåt på min stege... jag som va så stolt över mig själv för att jag äntligen kommit så långt :) men för att se lite positivt i det hela så är det faktiskt inga känslor inblandade längre, men visst jag kommer alltid bry mig om honom och vad alla än säger om honom så vet jag också innerst inne att han är en skitstövel men han har aldrig varit taskig mot mig så mycket att jag aldrig mer vill se honom... ja det finns massa sätt för mig att för svara honom och även att förklara varför jag gör som jag gör men det liksom bara händer! :)

till en helt annan sak... gick en sväng på ramblan innan ikväll och jag blev bara så himla lycklig :) kan inte riktigt förklara hur eller varför men det va bara en så skön känsla, jag blev verkligen full av glädje och som syrran sa det måste varit en billig fylla :) hihi men det finns nog ingen som kan förstå den lycka jag kände när jag gick där mitt ibland alla och ändå va jag helt ensam och bara njöt av den underbara kvällen som Barcelona hade att erbjuda :)

samt känslan utav att vara tillbaka på sugar, det är verkligen mitt andra hem, allt känns så himla bra.. har inte varit där sen Ida åkte och det va 9 dagar sen så det va inte så länge sen egentligen för jag har haft längre uppehåll... som när jag inte va där på typ 6 veckor så alla trodde jag flyttat till sverige igen.. men ack så de bedrog sig :)
Idag träffade jag en gammal jobbarkompis där, Bella och så hennes kompis från sverige de är här på besök :) blir att träffa dem imon också och då kanske jag hänger på dem ut, vi får se... Sara va också där och det är alltid lika kul att träffa henne :) Ikväll skulle de till Boulevard och då tänker ju jag bara på de magiska ögonen :) och jag gillar stället så hade gärna följt med dem men eftersom jag har två intervjuer imon så bör jag sova u.. hade inte ens tänkt stanna så länge som jag gjorde men hade himla kul i alla fall :)

så nu ska jag ta söta lilla Sugar, gå på toa och sen sova!!! för imon är en viktig dag! vi vill ju ha ett jobb ju... så man kan shoppa och gå ut och göra andra roliga saker :) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar