tisdag 19 oktober 2010

tisdag eller lördag???

idag när jag vaknade visste jag inte om de va lördag eller tisdag...
det känns nämligen som om det skulle vara lördag idag men varje gång jag försökte intala mig att det va lördag gick det upp för mig att det faktiskt va tisdag och att jag bara va ledig för att de andra skulle kunna fixa sina papper till jobbet så imon är det verkligen onsdag och sen är mitt liv i rullning igen :)
och det ska bli så skönt :)
det kändes verkligen så skönt igår när jag va på mitt nya jobb, det va inte alls som det jag hade förra veckan som för övrigt sa upp mig på i helgen...
då va jag nervös och va inte alls sugen på att gå till jobbet, men detta kändes mycket bättre även om jag inte hunnit göra så mycket än mer än haft en liten utbildning :)
men det blir mer på onsdag och då får vi se vad jag tycker egentligen :)
är i alla fall väldigt glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar