söndag 31 oktober 2010

Happy Halloween

så va denna helg snart över och vad har jag gjort? jo ingenting... men det beror på att jag blivit lite sjuk igen:( som vanligt är det halsen som krabbar igen, kanske har jag lite feber men det vet jag inget om...

så idag blir det te, mycket te och en massa mys med Sugar :) och så mina serier som jag kommit lite efter med denna veckan då jag kollat Lilla huset istället:) Sugar ligger nu bakom mig i fåtöljen så det blir lite trångt :) men mysigt!

sitter här i min Roma-tröja som för första gången kommit ur sin påse :) men det va riktigt skön så kommer användas en hel del, kanske dock mest hemma... och det är så skönt med mjukisbyxor när man är hemma... enda problemet är att jag fryser ibland trots att det inte ens är kallt och ute är det fint väder, men jag känner att jag behöver vara hemma och bara ta det lugnt och det är skönt att vara själv hemma... eller ja typ ensam... har ju ett litet problem som jag aldrig tycks bli av med men denna helgen ska det bli ett slut klarar inte mer nu...

känner att jag är ganska negativ just nu så ska nog inte skriva mer för det blir bara en massa tjat om samma sak som det varit de sista veckorna... men jag hoppas verkligen att det får ett slut idag för jag orkar inte mer... vet att jag kommer vara mycket gladare när jag får tillbaka mitt vanliga liv...

ja just det, det har varit Halloween eller om det kommer men det har varit en massa fester hela helgen men jag kände inte för att gå på någon... och imon är det röd dag här men jag måste jobba, men men det får väl gå... beror nog lite på hur jag mår men kommer gå dit i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar