söndag 10 oktober 2010

söndag kväll :)

ja jag skulle ju skriva här sa jag ju innan så nu får jag väl ta och passa på :) hihi sitter ändå vid datorn och just nu kollar jag på "Ensam mamma söker" första gången jag faktiskt vill se det men det är nog för att de är lite yngre tjejer med... en är ju till och med yngre än mig men jag tycker att de verkar äldre eller så är det jag som inte insett att jag börjar bli gammal...

jag tänker inte nämna jobbet då jag inget vet än så det får vara till imon kväll...

min spanjor jag hade på kroken har jag inte hört något från på över en vecka så han blir jag bara arg på och det är nog lite därför jag inte skrivit på några dagar för jag har verkligen velat skriva av mig men kände att det inte riktigt passade att skriva det jag ville här, dels inte heller hur jag mått för det är ingen som vet men nu känns det bättre men kommer väl komma fler svackor och han har ju så magiska ögon och är så fin så det kan han ju inte hjälpa... :)

det blev en liten paus i skrivandet för att hämta te och knäckermackor med ost :) mums... och nu har jag dessutom fått recept på en ny diet "sjukhusdieten" så den kanske man ska testa det låter ju inte så tokigt men ska prata lite med syrran och se så jag fattat rätt.. jag menar man ska ju äta ofta säger dem så jag måste läsa det dokument syrran skickade också och inte bara på nätet :) det visade sig dock vara samma min syrra skickade... :) hihi

vet inte vad mer det finns att skriva eller jo det finns massa men kommer inte på det just nu... jo just det.. har ju Fahd "boende" hos mig just nu men han ska förhoppningsvis flytta i början av nästa vecka så då får jag mitt rum igen :) det är både skönt och jobbigt att ha han här.. som nu känns det lite konstigt eftersom han inte är här... han gick igår kväll och sen har jag inget hört men börjar bli van nu... det jobbiga är ju när han ska sova hela jävla dagen här hemma för då får jag inget gjort.. men ja ja jag börjar som sagt bli trött på killar i allmänhet... vill bara ha det lugn och ro just nu men men...

nu ska jag njuta av mitt te och den friska luften utifrån :)

2 kommentarer:

  1. Men varför har han ditt rum? Han kan väl ha Karins rum för hon är ju inte där nere...Sover du i Karins rum då?

    SvaraRadera
  2. nä vi sover i samma rum och jag vill inte att han blir "hemmastadd" i det anda rummet. jag vill ju att han ska hitta ett eget ställe för vi är ju inget mer än vänner i princip...

    SvaraRadera