torsdag 21 oktober 2010

kvällspromenad

idag blev det en kvällspromenad då jag totalt missade vart bussen gick, men det va för att jag inte tog den utanför jobbet utan följde med en tjej så hon hittade sin buss men det gjorde inget fick en skön promenad längs diagonal och Balmes och självklart mamma som sällskap :)
det va en väldigt skön kväll att gå hem i så det gjorde absolut inget :)

nu blir det en varm kopp te och så lite bananer och glass :) snygg blandning men måste verkligen äta upp glassen så den varit tinad när vi hade problem med kylen en dag...

nu blir det en mysig kväll med en film eller två och så ska jag försöka somna tidigt för en gångskull och efter imon är det helg :) men imon blir det dessutom dags att ta sina första samtal som säljare igen och det känns bra men det är mycket att hålla reda på men jag är snabb så lär mig nog snart :)
samtalen känns inte ens jobbigt bara att kunna säga rätt grejer och erbjuda dem rätt så man inte blandar ihop allt men det ska nog gå :)

men nu blir det att se klart på desperate housewives och sen något annat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar