söndag 3 oktober 2010

varmt te och kall glass

en egen hemma kur för att bota hals ont är ju glass och så te... så ikväll blir det en härlig blandning av båda samt en film :) ingen svensk idag, inte än i alla fall :)

har idag inte gjort så mycket, har egentligen inte kunnat... låg vaken till halv 4 minst och sen vaken vid 10 och sen somna om till strax innan 12... så förmiddagen va borta sen har Fahd varit här hela dagen inte för att vi gjort något speciellt kollade en halv film sen orkade inte jag med de mer för jag va rastlös men han har sovit i princip hela dagen i mitt rum så jag har inte kunnat rensa kläder som jag hade tänkt.. han har dock gått nu men han sa att han kommer tillbaka men vi får se... jag menar han lär ju ändå inte kunna sova mer nu i natt så det blir ju imon igen och jag kan inte ha han här imon för jag ska söka jobb och fixa en massa...

som ni kanske märkt håller jag på att bli sjuk IGEN! vet inte vad det är för bakterie jag fått i mig men den tycks sätt sig i min hals en gång i månaden men oftast går det över ganska snabbt, men just nu känns det bla som att jag har en kniv i strupen varje gång jag sväljer samt att det känns som en stor tennisboll har fastnat där också.. skit jobbigt faktiskt... jag som inte brukade ha några problem med halsen förutom min hosta som aldrig ville ge med sig men den har lyckats slippa helt i år, Ta i trä!

så nu blir det ytterligare en kopp te och så mys i sängen med glass, bra film, värmeljus och Sugar :) en perfekt söndags kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar