lördag 16 oktober 2010

lördag morgon

så har helgen börjat och jag har varit uppe i snart en timme... sitter nu med min soppa en jag håller på att bli tokig för min våg visar ingen nedgång alls på vikten snarare andra hållet, men jag stoppar inte i mig något annat än det jag får så jag fattar inte, något måste jag ju gå ner... men kan ju vara så att vågen visade fel första gången för jag tyckte att den visade mindre än jag trodde... men jag ska köra klart kuren sen ett uppehåll på en vecka och sen köra igen för jag har inga problem med denna soppa för den är helt okej och jag har lagt till pumpa också för det är ju så himla gott... :)
nog om de nu...

idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men funderar på att gå ut och sätta mig någonstans och läsa min bok.. känner faktiskt för att läsa nu och det har nog med hösten att göra, för den har verkligen kommit till stan nu.. det är riktigt kallt måste jag säga... det är leggings, jacka och halsduk som gäller om man inte är i solen för den är fortfarande varm men i skuggan eller om det blåser lite då är det kallt... men det är bara att klä på så helt enkelt...

nu ska jag fortsätta äta min soppa som kan ta ett tag av någon konstig anledning och så ska jag kolla på några av mina serier sen blir det ut och köpa kött och tomater så jag kan få en härlig middag idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar