tisdag 19 oktober 2010

bättre men inte bra

då var det en ny dag nu och jag har ätit frukost och druckit kaffe och snart måste jag palla mig ut tycker jag men först blir det en kiwi och en bra serie på datorn... tiden går ju så himla fort när man är ledig jag förstår det inte alls... jag gör inget men ändå springer tiden bara iväg och så undrar jag vad jag har gjort egentligen... som idag till exempel, jag vaknade vid en okej tid men steg givetvis inte upp förens en timme senare och nu har ytterligare två timmar bara sprungit iväg.. men ska snart ta tag i dagen igen :)

igår va ingen bra dag eller i alla fall inte på kvällen för mådde inte bra alls men nu är ju dieten slut och jag kan äta normalt igen så vi får se om jag mår bättre nu och att humöret blir bra igen.. jag har aldrig varit en person vars humör skiftar mycket och definitivt inte som den sista tiden men det kan ju också ha att göra med allt som har med jobb att göra det har ju varit lite upp och ner och en massa känslor och funderingar kring det... men nu är ju även de problemet typ över och då hoppas jag på en mycket bättre framtid :) en lugnar sådan..

dessutom hoppas jag på att fahd ska flytta inom några dagar för jag känner att jag behöver min egentid och jag kan inte bara sparka ut honom heller för det är inte jag... men jag är på honom varje dag om att han måste hitta något men vad mer kan jag göra?? jo inget... jag bara hoppas och hoppas... även om det är skönt ibland att ha någon här ibland men också så irriterande när saker är över allt och inget är där jag brukar ha det eller som jag lämnade det när jag gick... ja man kan ju bli irriterad för små saker ibland... speciellt när det inte ens är en själv som ställt till det om man kan säga så...

i och med att mitt humör varit som det varit så har jag blivit irriterad på allt här hemma också men jag har hållit tyst i och med att det bara varit små saker och egentligen inte så betydelse fulla... men nu ska jag starta en maskin med tvätt som jag skulle tvättat för någon dag sen men någon tog maskinen när jag hade tvättat en maskin... och inte sagt något heller utan min tvätt låg bara i en balja i typ ett dygn för jag inte hann hänga ut den innan jag gick igår.. men ja aj så kan det gå är man bor flera men va ju ingen bra dag igår så när jag väl hängde tvätten va jag ganska irriterad men höll det för mig själv men kände att jag va tvungen att få ur mig det... och detta är enda stället jag kan göra de...

nä nu blir det verkligen en kiwi när maskinen är igång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar