tisdag 12 oktober 2010

lång promenad med mamma

ja nu sitter jag här igen... har varit på världens underligaste arbetsintervju eller så underlig va den inte men väldigt snabb men sen tog jag och gick hela vägen hem därifrån och hade mamma i luren så hade det himla mysigt men det blåste som bara den... men väldigt skönt måste jag säga och det va inte så långt tog kanske 45 - 50 min eller så... ja inom en timme satt jag i alla fall här igen :)

nu har jag ätit utav min soppa igen för andra gången idag och försöker mig på ett äpple men ska nog gå och göra fruktsallad istället... va inte så hungrig i morse så tog ett tag att äta men fick ner lite i alla fall... den är stark kan jag säga så nästa gång ska jag nog inte ha i chili och den lär ju bara bli starkare ju längre den står men ska koka till lite mer spad tror jag då det inte är så mycket mest grönsaker...

just nu har jag ont i huvudet och är sugen på allt som finns i kylen men ska inte äta något utan ska nog vila eller ja göra lite fruktsallad först och sen vila... inget annat får komma i min väg... så enkelt är det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar