fredag 15 oktober 2010

fredag och helg, bra eller dåligt?

så har fredagen kommit och denna vecka känns extra lång så har verkligen längtat efter den :) men så kommer min fråga är det så mycket bättre med helg egentligen, jag menar hade det inte varit bättre med två lediga dagar i veckan istället så hade man hunnit med mycket mer saker så slapp man stressa så mycket... men nog om de nu det är bara jag som är lite seg och tänker för mycket just nu...

nu är jag inne på fjärde dagen på denna dieten som just nu inte känns som om den funkar men jag ska inte ge upp, eller ja den funkar för de andra och det känns ju bra men för mig känns det som om det går åt andra hållet helt och hållet, men men... ska koka ny soppa nu ikväll ska bara gå och köpa lite mer linser och något mer vad det nu va, annars ska jag ta slut på allt jag handlade från början helt enkelt, behöver ju inte koka lika mycket, dock hade jag nog haft en dag men även fahd har ätit utav soppan, tydligen är det vanligt att man gör sådana grytor i marocko :) och han gillade den verkligen :)

men jag får fortsätta skriva lite senare för nu ska jag gå och göra en batido med banan och mjölk så ja får i mig alla bananer jag ska ha i mig idag :) har dock redan ätit två men jag äter mer på kvällen än jag gör på förmiddagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar