torsdag 14 oktober 2010

Tredje dagen avklarad :)

nu har jag hållit på med min nya diet i 3 dagar och syrran och hennes kompis ligger en dag efter migmen det är kul att vi gör det tillsammans :) och det har gått bättre än jag trodde och idag har jag knappt ätit, har helt enkelt inte varit så hungrig men det va gott med mat nu ikväll och självklart va det en kopp te till de :) imon står det en massa bananer och mjölk på schemat så det blir lite kul :)
förutom denna nya diet har jag börjat jobba lite, inte det jobb jag ville men det är i alla fall ett jobb så får se hur det går. denna vecka är det bara ett par timmar samtidigt som den andra killen jobbar men på måndag blir det nog att jag får jobba själv från 9 på morgonen men vi får se... fick ta och ringa idag i en timme och gud så nervös jag var... har inget minne av att jag någonsin varit så nervös innan men kan ju ha att göra med att det är över två år sen jag började på Transcom och nu va det flera månader sen jag ringde någon sist... så det släpper nog snart :) men det kändes som den längsta timmen i mitt liv dock men men

Efter jobbet va det hem en sväng och ta hand om ett söndrigt kylskåp men som Fahd och jag fixade :) inte så dumt att ha en karl i huset ibland :) men sen blev det ut på stan med Sofie i det underbara vädret :) det blev en kaffe i handen och lite skitprat och en mysig promenad och självklart lite shopping också vilket inte alls va meningen men jag va verkligen tvungen att ha två av dessa tröjor jag köpte och den tredje va bara så söt... :) men de här måste tröjorna va bara så perfekta och jag vet inte vad som kunde gjort mig gladare än dem :) kommer använda dem med mycket eftertanke och ömhet :)
jag menar hur skulle jag kunna stå emot dessa tröjor och de hade fler, tre till olika motiv tror jag eller ja i alla fall två men de va med en liten arm så dessa passade mig bättre :) men något jag ville sno från affären va deras skylt med hela gänget på :)

nu ska jag äta de sista vindruvor jag ha och dricka upp mitt te som förmodligen är kallt nu, men det gör inget och sen lägga mig i min säng.. Sugar är redan på plats så det är bara att krypa ner.. sen imon blir det lite jobb sen är det äntligen helg :)

ps. detta är dessutom mitt 200:e inlägg :)

3 kommentarer:

  1. VART köpte du tröjorna?!?! sjuukt snygga ba va lixom typ! vill oxå ha /ida

    SvaraRadera
  2. ja visst är de sköna och de hittade jag i den underbara butiken stradivarius :) har god lust att köpa fler :) finns en t-shirt jag verkligen älskade och den en med hela gänget på också:)

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att du ville ha de linnena, han är ju en läckerbit. Javisst är det kul att vi äter dieten tillsammans, jag hoppas verkligen att det går snabbare med viktnedgången men man måste ju vara tålmodig. Hoppas att du kommer att trivas med ditt nya jobb. Du fixar det galant....kram.

    SvaraRadera