torsdag 21 oktober 2010

och så var det torsdag

och idag gäller det på jobbet :) ja idag ska vi eventuellt få ta våra första samtal och jag vet inte riktigt vad jag tycker om de... inte för att jag inte kan hantera ett samtal men för att jag ska komma ihåg alla priser och de olika paketen, men det kommer nog med tiden... har ju i alla fall fått papperna och de läste jag igenom igår och det är en hel del olika kombinationer man kan göra...

jag kanske borde tala om vilken kampanj jag ska sitta på :) det blev comhem så det är ju något nytt och jag hoppas att det går bra när jag väl kommer in i det :) igår gick det inte så bra för mig när jag skulle sam-lyssna, för jag fick flytta runt ett par gånger för det inte funkade :( men tillslut gick det bra och jag fick höra några bra samtal så jag har verkligen fått höra hur man vrider och vänder i samtalet. något jag inte har riktig koll på är programmen så det känns lite jobbigt och vad man ska fylla i och så men får kolla mer på de idag...

jag kommer dock jobba 15-21 vilket inte är så kul men det är ju skönt att slippa stiga upp på morgonen när det är svinkallt ute och så.. nu kan jag ju sova lite längre och sen komma hem och bara mysa i sängen med sugar och många koppar med varmt gott te :)

men nu borde jag kanske ta och klä på mig och ta något litet att äta innan jag går till bussen... för jag ska faktiskt ta bussen till jobbet idag för att beräkna hur lång tid det tar och vilket som är smidigast... kanske blir smidigast att ta metron dit och bussen hem då den går typ direkt utanför.. men måste som sagt beräkna tiden tid med bussen också :)

nä nu måste jag sätta fart... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar