söndag 3 oktober 2010

lördagkväll

sitter här med te, svensk film och svensk choklad :) kan det bli bättre? Nej det kan det inte eller jo om man bara hade haft rätt sällskap också :) just nu har jag bara en sur katt som sällskap, hihi

idag har varit en lugn och skön dag med lite fika med Sofie och rund vandring på stan... annars har det inte hänt så himla mycket överhuvudtaget idag... en riktig latis dag :) något som är nytt är att jag har en katt som har kommit i trots åldern eller något, hon är sur som bara den idag, ska bitas och rivas hela tiden men det är ju inget vidare hårt eller så och det är så kul att retas med henne :)

igår fick jag världens finaste erbjudande från en så söt liten flicka :) jag blev så himla rörd och önskar av hela mitt hjärta att jag kan uppfylla hennes önskan :) Lilla Marianna bjöd mig på sitt barnkalas när hon fyller 4 :) hon ville ha mammas Evelina där också bland alla andra barnen :) men jag får väl hålla hennes mamma sällskap istället :) men det va så gulligt när hon sa det och hon hade berättat det innan på dagen för Gabbi att hon ville ha mig där också.. men jag ska verkligen göra allt jag kan för att försöka vara där :) hon va så söt när hon själv skulle fråga :) jag blev så rörd av det :) så gullig liten unge och det känns som igår hon föddes :)

va det något mer jag skulle skriva?? ja just det måste ju få med lite om en viss mr R, haha... efter mycket om och men så va han online igår kväll och till sist tog jag och skrev till honom och så pratade vi ett tag och så... :) alltid lika kul men jag har insett att det kommer inte ske något mer mellan honom och mig men vi kan ju alla fall vara vänner och han har riktigt fina ögon :) hihi

nä nu ska jag lägga mig i sängen och kolla klart på filmen och Fahd kommer strax hit...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar