tisdag 5 oktober 2010

nu rullar det på

idag har min telefon gått varm... eller ja nästan i alla fall :) alla möjliga människor har ringt och bla så har jag två intervjuer inbokade imon :) det känns så jäkla skönt :) nu är ju bara frågan vilket man ska ta om det går så långt... men men en sak i taget... :)
och nu ringde en kompis precis och undrade om jag ville komma till henne och en annan tjej, de satt i en bar i Born... jag skulle ju gärna gå dit nu när man äntligen har några som hör av sig men jag hade ju precis tänkt gå och duscha och sen ut och skriva ut mina papper och sen bara ta det lugnt inför kvällen och morgondagen...
så nu är frågan vad ska man göra??

tja om jag ligger här mer så hinner jag ju ingenting och dessutom är batteriet nästan slut så måste ändå röra på mig.... blir nog en varm dusch trots allt... :)

får ta mina underbara vänner en annan dag :)

2 kommentarer:

  1. JÄTTE LYCKA TILL I MORGON, VET MAMMA OM DETTA? HÖR AV DIG NÄR DU VET...OM DU VET DIREKT SKICKA ETT MAIL....KRAM...ÅTER IGEN LYCKA TILL..

    SvaraRadera
  2. tack syster yster.. ja mamma vet om jag pratade med henne så hon vet det.. och vi får se hur det går... så håll nu alla tummar du kan :)
    kram

    SvaraRadera