onsdag 27 oktober 2010

klant maja!

hur kan man vara så klantig att man glömmer packa ner saker när man varit och handlat?
idag när jag va och handlade fick jag för mig att köpa en ny deo, men när jag kommer hem har jag ingen deo med mig hem...
så jäkla klantigt, känns ju onödigt att ha betalat för något som jag ändå inte kommer kunna använda...
visst va bara 20 kr men i alla fall, det är ju pengar de också, speciellt när man inte har så mycket pengar...
men det kanske va någon annan som blev lycklig av att få en gratis de vad vet jag :)

idag va andra dagen solo på jobbet och det gick väl hyfsat okej, inte lika bra som igår men fick två sälj men tre streck på tavlan då det ena säljet va en dubbel, vilket menas med att jag sålde två andra tjänster förutom bredbandet :) i vanliga fall brukar jag bara få en tjänst och så bredband men fick en dubbel och den största vi har dessutom och jag va riktigt chockad faktiskt men det gick bra :) men båda mina sälj va trevliga personer i alla fall och det är sällan man stöter på otrevliga människor men de finns säker också bara jag som inte fått dem än :)
sista passet va dock jobbigast idag då jag hela tiden fick människor som hade "lagom" mycket internet och va nöjda med de, kollade typ aldrig på tv och hade ingen hemtelefon utan nöjde sig med sin mobil... vad säljer man till en sådan?? jo inget... bara att avsluta samtalet och lägga allt krut på nästa samtal...
och imon är en ny dag så vi får se hur det går... :)
men måste återigen se till att gå tidigare till jobbet även om jag va vaken och hann med lite idag så lite tidigare, men hur kommer det sig att tiden mellan 14:15 och 14:25 går så fasligt fort egentligen?? den är ju över på två röda känns det som...
men ja ja nu ska jag skriva mail till min underbara vän i Sverige sen ska jag få in Sugar hit så vi kan sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar