söndag 24 oktober 2010

söndag och svensk midsommar

söndag igen och en vecka går så sjukt snabbt, och idag sov jag nog lite längre än jag borde men det va ändå bara 9 timmar så helt okej... men nu har jag äntligen fått i mig frukost men gjorde på tok för mycket men nu klarar jag mig nog hela dagen i alla fall och det är ju meningen med frukost eller hur??:)

just nu har jag startat en film med min absoluta favorit man inom film och tv... Luke Perry :) han är sjukt snygg även om han börjar bli gammal... filmen jag kollar på i alla fall är en min syrra hade sett för ett tag sen och den utspelar sig faktiskt i Sverige och heter "Äntligen midsommar" så den är på mestadels svenska men även engelska och det är verkligen en film i min smak så jag förstår att min syrra gillade den :P

och på tal om min syrra så tror jag vi lever i samma typ av förhållande, även om jag inte ens är i ett förhållande... men det är så himla konstigt ibland...

ajajaj, ja allt möjligt händer verkligen på midsommar... :) haha sjuk film säger jag bara.... men jävligt bra än så länge och det är en hel timme kvar :)

lillfisen kommer och går hela tiden så man är ju inte helt själv i alla fall :) har ju lite sällskap då och då i alla fall :)

vad jag önskar att jag va med i denna filmen så jag kunde träffat snyggingen själv...

vet faktiskt inte riktigt vad jag skulle skriva mer men detta får räcka för tillfället :)

2 kommentarer:

  1. Vad menar du med att leva i samma förhållande? Det får du nog förklara lite närmare på msn någon dag....och ja,jag kommer verkligen ihåg vad som hände i går, men det är inget som jag kan skriva för allmänbeskådan....:))

    SvaraRadera
  2. Hahahah
    Lilla gumman!!!!!!!!!!!
    Du e ju så jävla go!!!
    Miss ya looots!!!!!
    Kan vi se till att jag kan komma till barca snart
    Måste få ha lite skojsigt snart.. o det vet ju vi att det blir i Barcelona!!!!
    Puss
    Te echo de menos guapa mia

    SvaraRadera