torsdag 14 maj 2009

vilken dag... :)

ja idag har nog varit en märklig men bra dag för mig måste jag verkligen säga :)

på jobbet gick det riktigt bra de två första passen då vi hade tävling och jag vann :) japp jag vann, det är helt otroligt faktiskt :) jag vann en jätte söt trosa, en string :) jag brukar ju inte ha den turen att jag vinner så det är en stor grej för mig måste jag säga :)


inte nog med att jag vann en tävling jag kom upp i mina 15 sälj idag så jag fick provision så jag tjänade 13.40 € idag :) så bara det gjorde att jag blev super nöjd idag... :) haha man kan tjäna ännu mer om man kommer upp i elit och då hade jag behövt sälja 20 par idag men jag hade ju 2 timmar kvar när de andra gick hem så allt va möjligt :) och då får man 1,2 € per sälj :) men så inträffade ett driftstopp när de andra teamen skulle börja så vi kunde inte sälja och det hade inte kommit igång när jag gick hem klockan 17 och eftersom detta skedde drar de av tid vilket gjorde att jag kom upp i elit trots allt idag :) så jag tjänade 19,80 € :) jag sålde som vanligt 2 bh:ar idag vilket gav mig lite extra pengar så för en gångs skull va det en riktigt bra dag på jobbet :)

hoppas bara att morgon dagen blir likadan :) men det vet man ju aldrig :) hoppas kan man ju...

efter jobbet har jag bara tagit det lugnt men så va Sofie och jag ute en sväng för vi skulle handla lite mat men så ville jag kolla om mina dansare fanns lite längre upp på gatan och det gjorde dem :) så jag kollade lite på dem och en kille som inte varit med dem på länge är här i gen så det var kul att se honom igen :) och under deras uppträdande så ser han mig och tar tag i Abdul för att säga till honom att han ser mig så de står och tittar och pekar på mig :) det kändes lite konstigt och jag tycker att det va väldigt kul och konstigt att han kände igen mig för det är nästan ett år sen vi sågs sist.. och jag är ju inte direkt den enda tjej som passerar i deras liv :)
men det är ju smickrande :) sen när de samlade in pengar kom Abdul förbi så vi hälsa, brukar ju umgås en del med honom men nu va det ett tag sen sist...

bilden är från 20 mars 2008, killen till vänster är han som jag inte sett på länge som kom ihåg mig, de andra personerna är Sofie, tränaren, Abdul, jag och Simo :)

senare gick vi och handlade trosor i en "kina affär" som vi kallar det och de har billiga underkläder såmen jag köpte bara tre par, men de va så fina och har tänkt rensa mina underkläder en dag... tänker allt men gör det sällan :) haha

sen ikväll har jag bara tagit det lugnt och varit hemma med Sofie och vi går runt och myser i vår lägenhet.. önskar att ingen skulle flytta in i det stora rummet men än är det tomt så det gäller att njuta just nu för man vet ju aldrig när det kommer någon till rummet...

nu ska jag sova ska ju jobba imon och så är det helg sen :) gud så underbart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar