torsdag 7 maj 2009

ensam hemma :)

nu sitter jag äntligen ner och njuter men håller på att dööö är så varm har min fläkt på men det känns inte som om den hjälper... men men jag klarar mig.. funderar på om jag ska ta och duscha nu ikväll eftrsom jag städade klart trots allt.. hade inte tänkt det utan hade bara tänkt sluta och ta allt imon men jag var så duktigt att jag gjorde det nu.. och jag som hatar att städa... men det går ju så mycket lättare när man bara har sina saker och sig själv att tänka på...

ikväll när jag kom hem hade de sista personerna flyttat ut så i natt blir det bara jag i denna "stora" lägenhet :) vilket kan vara ganska skönt må jag säga nu ser jag verkligen vad som måste införskaffas och så vidare..

så ikväll tog och städade och diskade för det hade de ju inte gjort trots att det enbart var deras disk men men jag orkar inte bry mig samt att de lämnat saker i kylen som definitivt inte va mitt men det har jag också slängt.. de har heller inte städat ur skåpen i köken utan det är fullt med smulor där men det får jag ta imon när jag ändå ska plocka in det jag handlar imon bitti, har ju typ inget hemma längre.. så borde egentligen stor handla men vem orkar det innan man börjar jobba klockan 13.. ska i alla fall handla lite bröd och vatten och så... och nu när det börjar bli varmt måste jag bara ha kallt vatten i kylen annars dör jag.. haha

nä jag ska nog ta och dyka i säng nu och kolla lite smallville och njuta av att ha en egen lägenhet i alla fall för en natt :)

imon är det meningen att att jag ska käka middag med Jenny som fyller 20 men just nu skulle jag göra allt för att slippa det.. känner verkligen inte för att göra det imon och dessutom så har jag inga pengar alls men men har man lovat så har man, men det blir nog bara en sallad eller något annat enkelt... och så en öl till det eller kanske en clara det är ju ganska gott :)

nä nu får det vara bra.. kommer en massa roliga grejer så småningom ska ni se... måste bara bli på bättre humör när det gäller jobbet men detär svårt just nu kan jag lova... men nu ska det inte bli något jobb snack..

god natt!!!

1 kommentar:

  1. Hur kommer det sig att du har en hel lägenhet för dig själv? Hur många har flyttat ut? Jag skulle ju njuta av det, så jag hoppas att du gör det även om du får städa efter dem....kram.

    Systeryster

    SvaraRadera