torsdag 7 maj 2009

30 cent!

japp igår blev det bara 30 cent på hela dagen... ska inte ta och skriva varje dag vad jag tjänar men ska istället ta och förklara vad som sker.. jag har i alla fall kvar min grundlön men de har tagit bort provisionen så nu måste man sälja sitt mål varje dag innan man får provision och jag har legat nära nu i två dagar.. men jag får inget för det även om jag verkligen kämpar för att få så många sälj som möjligt... men jag klarar mig på min vanliga lön i vilket fall för det gjorde jag ju innan på kundtjänst..
men igår gick det väldigt bra för vår grupp för många kom upp i sina mål så det var ju jätte kul för dem :)
att jag tjänat 60 cent ena dagen och 30 cent igår beror på att även om man inte når mål så får man betalt för antalet BH:ar man säljer :) detta gör ju att man kan tjäna lite i alla fall.. :) så det är verkligen bra för min del..

Idag vet jag inte om jag orkar tjata lika mycket på dem men vi får se...
nu är det ju verkligen så att ha man en dålig dag så behöver man verkligen inte kämpa utan då kan man bara ta det lugnt...
eftersom man tjänar ju ändå inget på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar