fredag 15 maj 2009

middag

ja just det höll ju på att glömma och tala om vad jag åt till middag idag, inte för att det är så speciellt men det fick mig att tänka på något speciellt...

jag åt stekt kött med pommes och vitlöks dressing från Sverige och detta fick mig att tänka på alla sommar kvällar vi brukade grilla och äta just pommes och denna vitlöksdressing hemma hos mina föräldrar ute på deras altan :)

det är så mysig och en av de saker jag verkligen saknar här nere från den svenska sommaren... men men här nere finns ju mycket annat man kan njuta av...

men Sofie och jag har tänkt köpa en liten grill så vi kan grilla och ha det mysigt i alla fall så det blir nog bra bara värmen kommer så vi inte fryser eller flyter bort :) haha

nu vill jag bara ha sommar och värme så man kan njuta och grilla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar