onsdag 27 maj 2009

Grill och öl

idag skulle vi invigt grillen jag köpte igår men det bliv inte så men jag satte allt ihop den själv, händig som jag är :)
så nu kommer det bli mycket grillat :) speciellt när det är varma sommar kvällar på taket :)
som belöning och svalka tog jag mig en kall öl som senare blev två tillsammasn med Sofie men ingen hjälp fick jag :P men jag klarar mig...

idag är det varmt det var 32 grader i solen idag vid 17 när jag slutade kan bara tänka mig hur varmt det var mitt på dagen då och nu ikväll är det riktigt varmt men idag på Ramblan i skuggan blev det kyligt när det blåste till...

men nu ska jag sova måste ju faktiskt jobba imon även om jag inte vill... och imon bitti får jag veta om jag får backup tjänsten som jag sökte, hade en lite intervju idag så vi får se men jag håller tummarna för mig själv i alla fall

koncentrerad var jag allt :)

en öl i pausen behövde jag :)

ingen hjälp av Sofie fick jag men hon är ju min musikspelare istället och min privata fotograf när jag ska vara på bild :)

den blev klar och den är så söt :) vi döpte honom till Bert för han kommer bränna saker lika bra som Bert Karlsson bränner artister :) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar