söndag 10 maj 2009

my home :)

så här ser mitt nya hem ut :)
jag vet att skrivbordet ser lite stökigt ut men jag jobbar på det :) och ni som känner mig vet att mina skrivbord alltid sett ut så här :) men jag hittar alltid allt jag söker :)

sängen försöker jag få att se ut som en soffa när jag inte sover så känns det mycket mysigare... jag verkligen älskar att krypa upp i en mysig soffa med massa kuddar när man ska kolla på film eller bara mysa :)


som tur va fanns det en stor garderob för det behövde jag verkligen till ALLA mina saker:) och i stort sett allt får plats där inne :) det är bara vinterkläderna som ligger ner packade och det är ju stora jackor och tjocka tröjor :)

nu kommer det lite bilder på resten av lägenheten och allt detta är precis utanför min dörr så det känns som om det är bara min lägenhet :) och just nu bor jag ju här själv så jag bara njuter :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar