söndag 24 maj 2009

Abderrahim

jag vet egentligen inte vad jag ska säga men jag var ganska lycklig innan men så såg jag något jag egentligen inte ville se och så blev jag ledsen...

men nu efter ett tag är jag inte ledsen längre utan nu är jag mer irriterad och arg eller inte arg mer frustrerad och så tycker jag synd om den där tjejen (som jag verkligen inte gillar) för jag undrar om hon verkligen vet vad han håller på med.

jag vet ju hur han flirtar runt med alla tjejer och hur han gillar "turist tjejer" som jag kallar dem eftersom de bara stannar en liten tid hos honom... men denna tjej verkar bo här precis som jag, har för mig att jag sett henne någonstans men vet inte var...

igår när jag träffade honom välkomnade han mig med öppna armar och va riktigt glad att se mig :) som han alltid är när jag träffar honom, igår var en underbar kväll eftersom jag själv inte riktigt kan minnas när jag träffade honom sist men den gång jag mins är när jag såg dem tillsammans första gången...

jag har inte riktigt kunnat se honom just på grund av att han har en annan, eller det är ju inte en annan eftersom han och jag inte har något ihop mer än ett speciellt band som håller oss ihop...

i alla fall så träffades vi och han gav mig en massa komplimanger som vanligt och jag bara njuter.. :) och innan jag skulle gå så sa vi hej då med de sedvanliga kyssarna på kinderna men som vanligt så var de farligt nära min mun och efter andra kyssen kom denna blick som inte går att förklara men den säger mer än tusen ord och så kysstes vi som vanligt... och det är helt underbart och jag har verkligen saknat hans kyssar och hans kropp nära min...

sen idag såg jag han och dansarna på Ramblan så jag kollade lite och när han fick syn på mig log han som vanligt och så blinkade han till mig och vinkade... precis som han alltid gör när han ser mig i deras publik.. jag finns alltid i närheten för att ha koll på honom :)

men efter ett tag så fick jag se tjejen som satt i en av stolarna bakom dem och läste en bok och då tyckte jag synd om henne, eller inte just då men nu gör jag det för då blev jag mest ledsen och sen arg på honom för att han gör så som han gör... jag trodde ju att hon hade åkt eller något, men icke för där var hon ju... så nu vet jag inte vad han vill med mig igen... han lyckas alltid göra mig förvirrad... men jag kan aldrig sluta bry mig... han är som en drog för mig, bara jag får en liten dos av honom så mår jag mycket bättre...

igår så frågade jag honom om när han skulle åka till marocko och han sa att det blir om ungefär två veckor så jag ska försöka få in ett litet möte med honom innan han åker... när han talade om att han skulle åka överhuvudtaget så frågade han mig om jag hade kvar hans nummer i marocko och det har jag ju så han tyckte jag var en duktig tjej och att jag kunde ringa honom när han var där om det var något eller om jag bara ville prata... detta betyder att han vill att jag ska ringa honom... förra året när han var iväg var det typ bara mig han pratade med undertiden och om jag känner min själv rätt så kommer jag ringa honom ungefär en gång i veckan precis som sist...

jag hoppas bara att han en dag kommer fram till vad han vill och vem han vill vara med och jag vet att jag är en person som står hans hjärta nära och jag kommer alltid betyda väldigt mycket för honom för det har jag märkt på hans sätt att vara med mig... så det är lite synd om alla andra tjejer som alltid kommer vara nummer två...

en dag ska han bara vara min det vet jag men om det så tar 20 år så får det ta så lång tid... men samtidigt kan allt ändras så jag ska försöka leva i nuet och vara med den killen som brtr sig om mig och tycker om när jag finns där för honom... så även jag får väl ha en annan så kan vi njuta av varandra när vi väl behöver...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar