söndag 24 maj 2009

Te echo de menos!!!

att få ett mottagande med öppna armar och sedan det första man får är beröm...
är inte det alla tjejers dröm?
för mig är det underbart och jag har faktiskt saknat det ett tag i alla fall från min Mr A...
det var ett tag sen han och jag träffades även om det idag bara blev lite snabbt...
men det var ändå underbart...
att han alltid kan få mig att må så himla bra på bara ett par sekunder....

men snart drar han iväg till sin familj för att hälsa på i en månad men han kommer tillbaka :)
och jag finns ju alltid här och väntar på honom.... :)

jag önskar att jag kunde umgås med honom mer men tiden räcker inte till det och så jobbar han hela tiden just nu också...
men ska försöka få in lite mer tid med honom innan han åker vill ju faktiskt det...
men jag kan ju alltid ringa honom när han är borta för det vill han... :)
vilket jag verkligen kommer göra precis som förra gången...
jag kommer aldrig glömma honom!
han kommer alltid stå mig nära...

men ska försöka träffa honom mer nu i alla fall..
speciellt eftersom det är varmt nu och jag bor ju så nära :)

men denna kväll slutade bra för jag fick mig en efterlängtad kyss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar