onsdag 27 maj 2009

tre gigantiska rosor

på vägen hem från jobbet idag stötte jag ihop med en av mina roskillar och han är verkligen lite speciell och han verkar väldigt förtjust i mig men jag har bara varit vänlig mot honom...

han har vid flera tillfällen velat bjuda mig på kaffe men jag avböjer och härom dagen ville han bjuda på middag men jag kommer med undanflykter hela tiden och undviker honom på Ramblan...

men idag såg han mig innan jag såg honom och han vägrade lämna min sida så han följde mig hem och gav mig massage vid porten medan jag höll hans rosor men när jag skulle ge tillbaka dem vill han inte ha dem så jag fick tre stora rosor med långa skaft som luktade fantastiskt :) så det hänger nu ute i vardagsrummet på torkning :)

men hade ju varit härligt att få dem från någon som man själv bryr sig om och som man verkligen skulle vilja ha tre röda rosor ifrån...

men det var i alla fall rosor och det är ju inte varje dag jag får det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar