tisdag 19 maj 2009

Tatuering

ja jag vill ju så gärna ha en ny tatuering nu när Sofie har gjort en :)

jag har också funderat på att ha en fjäril eller ja två blir det nog, har hittat denna fina bild men kommer förändra den lite har jag tänkt... som vanligt ska jag ha min egna lilla tolkning av bilden :)ja så ser bilden ut men jag har tänkt ha denna bild på min högra fot men jag kommer som sagt ändra den lite, kommer vrida den stora fjärilen en del så det passar på foten och så kommer jag hade lilla lite högre upp på vristen och sen kommer man göra det där andra som jag inte kommer på vad det heter så det ser bra ut på foten...

jag tror i alla fall att det blir bra men ibland bli jag lite nervös och jag brukar inte vara det men denna kommer ju bli så stor och jag är ju van vid att kunna gömma mina tatueringar men denna blir ju svår eftersom jag verkligen älskar att gå i ballisar och flipflop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar