lördag 9 maj 2009

vilken dag...

vad jag har sprungit runt idag.. och nu är jag helt svettig och hungrig... men måste ju laga maten innan jag kan äta den.. men har tänkt att det ska bli potatismos och köttbullar idag.. ska göra massa köttbullar som jag kan frysa in :) sen ska jag nog ta lite kall glass :)
men nu ska jag gå ut i köket och röja bland ny handlade grejer som ska både diskas och in på sina platser sen blir det att skala potatis och sen göra köttbullar :) gud va gott!!!

innan idag har jag bara sprungit från olika affärer och sen hem hela tiden och sen en sväng ner till stranden med Sofie för en kaffe och sen blev det en cykeltur hem men stannade på vägen och köpte dvd skivor och ett diskställ så nu har jag verkligen saker att göra :)

det är så skönt att vara själv i lägenheten just nu för jag kan verkligen göra precis vad jag vill när jag vill det :) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar