torsdag 14 maj 2009

Ayer...

ja igår va en härlig dag :) låg i en säng i stort sett hela dagen och bara njöt av att vara ledig för en gång skull :) mådde inte så bra dagen innan på jobbet så jag bestämde mig för att ta ut en ledig dag och det var helt underbart... ska nog göra det fler gånger.. bestämde mig även för att ta ledigt en hel veckan när mamma och pappa kommer och inte ta mina sista strö dagar... så det fixade jag på jobbet idag :) så nu är jag ledig 11-17 juni :) helt underbart.... framåt kvällen kom Sofie hem och då va även jag hemma efetr ett härligt dygn i en varm famn :) och hon hade då bestämt sig för att tatuera sig, äntligen det tog bara ett år eller så.. i alla fall har hon sagt det sen vi kom hit :) och nu har hon gjort det och den blev jätte fin :)

nu vill ju jag också ha en ny tatuering men det får vänta lite... så ska det nog bli en ny snart :) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar