lördag 9 maj 2009

a good yesterday :)

ja igår blev det en riktigt bra dag trots att jag inte ens ville gå till jobbet på morgonen :)
jag nådde mitt mål igår så jag tjänade lite pengar :) närmare bestämt 11,50 € :) så det var en riktigt bra dag samt att vi senare var på en restaurang/bar och firade Jenny som blev 20 igår.. och det var trevligt...åt en god arabisk sallad och drack clara :) en riktigt trevlig kväll efter en bra dag på jobbet...

hela gruppen gjorde bra ifrån sig igår och vi nådde vårt mål och det gick riktigt bra för vissa av de andra, så även om det var en fredagskväll så sålde vi bra så tack svenska folket och detta är nog den första gången som jag berömmer svenskarna sen jag började sälja saker...haha men någon gång ska ju vara första gången.. :)

men nu ska jag ta och gå och handla och sen träffa Sofie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar