fredag 22 maj 2009

hoy!

Buenas noche!

fredag kväll och allt men jag ligger hemma i min säng och bara ta det lugnt och njuter av min ensamhet :)

hade en underbar dag på jobbet då alla jobbade dag så vi var massa människor där och alla sålde bra och vi gjorde grymma rekord :) och efter jobbet blev det en öl med en del av gänget innan jag tog och träffade Sofie för en härlig pratstund och en kaffe på Cavan... sedan begav vi oss ut på shopping men vi hittade inget vi behövde men en massa annat.. Sofie är ute efter något att ha på sin brors bröllop nu i början av juni så hon börjar få lite panik :)

vi tog oss en promenad längs Ramblan så jag fick se mina dansare men de såg mig inte först så vi gick in i ett stort varuhus, El corte ingles för att Sofie ville ha sina Riesen kola :) haha sen stog vi vägen tillbaka vid ramblan och kollade mina älskade dansare :)

vi fick sen en hel show och nu vet jag hur mycket jag saknar att se dem och hänga med dem... samt att jag verkligen saknar min vän Mr A... :) han kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta och jag saknar verkligen alla hans kommentarer :) så idag verkade han vara jätte glad att se mig när han väl såg mig och jag var hans Sweetie igen :) så jag kände mig riktigt lycklig...

väl hemma skulle jag kunna dööö så trött var jag när jag kom hem men laga mat skulle jag och mitt i allt skulle alla prata med mig och så ringer telefonen och då var det Fahd som undrade varför jag inte ringt men jag haft fullt upp och han skulle strax iväg och jobba så vi skulle höras, det är skönt att ha en kille som bryr sig om en men ändå inte ställer krav :)

nu sitter jag och kollar Smallville igen och ska strax kolla ut foton som ska framkallas för jag måste verkligen skicka dem nu så mamma och pappa hinner få dem innan de kommer hit... vilket ska bli underbart!
men nu är jag ensam hemma så jag ska snart ta och sova och hoppas på sol imon så man kan ligga på taket och sola :) haha så kanske det blir grillning imon vem vet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar