tisdag 19 maj 2009

två blev fyra

Buenas noches amigos!

nu har två blivit fyra och bara under en enda dag :)
ska jag vara ärlig så känns det faktiskt ganska underbart att det nu är lite liv i lägenheten :) det har ju bara varit jag i princip de sista veckorna så nu behöver jag inte prata med mig själv längre även om jag njutit av att bo ensam så kan det vara skönt med lite mänskligt sällskap och inte bara dammråttorna :) haha

mannen jag hyr av kom idag förbi med en tjej för att kolla på rummet och det visade sig vara en tjej som jag jobbar med så hon och hennes pojkvän har flyttat in idag för det va lite krisigt för dem men det löser sig ju alltid i Barcelona :)
och det var ju skönt att hon och jag jobbar samma skift i alla fall för då blir det ju lite ledigt här hemma för Sofie i alla fall :)

men nu ska jag nog ta och sova i alla fall eller kanske kolla lite Smallville och skriva in min story på datorn :) den blir nog bra när den blir klar om den blir klar vill säga :) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar