lördag 16 maj 2009

Eurovision ikväll...

Ja då var det dags för Eurovision och även om jag inte är ett så stort fan av det hela så bara måste jag kolla... det går liksom inte att missa det...

så nu sitter jag och funderar på om jag skulle springa ut och köpa chips som jag så gärna vill ha eller om jag ska bara slänga ihop något av det jag har hemma.. har ju redan varit och handlat men då tänkte ju inte jag på det... haha

sen vet jag inte om jag ska se Eurovision via nätet, om det nu går.. har ju aldrig gjort det innan mer än svenska melodifestivalen eller om jag ska ta och leta upp vilken kanal det går på här nere och kolla ute i soffan på min lilla TV... hmm vi får se vad det blir...

vore ju bra om jag kollade i vardagsrummet eftersom jag ska laga lite mat sen hade jag tänkt.. har visserligen ätit stuvade makaroner och köttbullar redan idag men det var ju vid 13:30 eller så... så det kommer nog sitta fint med litet potatissallad och stekt kött sen :) haha

nu ska jag fixa lite och se om jag hittar rätt kanal på tvn så får vi se var jag befinner mig vid klockan 21...
ska även bli intressant att se vad det är för olika bidrag som finns med i år för jag har verkligen ingen koll alls...
önskar syrran hade suttit vid sin dator idag så kunde vi diskuterat allt som vanligt men men man kan inte få allt man vill...

1 kommentar:

  1. hallloooo där..
    vi kollade ju Eurovision förra året.. har du glömt dt;)
    pusss

    SvaraRadera