söndag 2 maj 2010

lyckad grillning :)

ja igår va det dags för grillning igen :)
hade bjudit hem alla jag jobbat med men det va bara en tredjedel som kom, men vi hade bjudit hit lite annat folk också så vi blev ändå ett bra gäng med många olika nationaliteter :)
så det va verkligen lyckat :)
jag blandade en massa drinkar och nu funderar jag åter igen på att man kanske skulle blivit bartender :)
är ju himla duktig på att fixa goda, farliga och lätt druckna :)
alla hade verkligen trevligt och jag är så glad att de som kom verkligen kom :)
de som inte kunde komma får helt enkelt göra det en annan gång för fler grillningar kommer vi ha :)

men kvällen slutade inte här hemma utan några följde med till min älskade Sugar :)
och sen droppade vissa av därifrån till Ottosutz medan jag tog mig hem :)
vid ett tillfälle inne på Sugar så tror jag att jag kände 1/4 av alla som var där...
det va så himla många jag kände där igår.. men det va också himla kul..
pratade lite med A och ev skulle han komma till Sugar ikväll även om han inte jobbar...
det vore kul om han kom så jag får prata lite med han efter allt som hänt...

Tack alla ni som va här och gjorde kvällen lyckad!!!

nä nu ska jag ta och skölja ur min hår färg och sen ska Sofie och jag ut och ta en kaffe och en lång promenad :)
sen i eftermiddag kommer Caroline igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar