lördag 22 maj 2010

Shopping!!! :)

Så sitter man här igen :)
efter flera månader av att inte vilja shoppa eller ens ha råd att shoppa har jag nu shoppat lite mer än jag borde men nu börjar nog min sommar garderob bli klar men man kan ju aldrig ha för lite linnen :)

men just nu kan jag verkligen shoppa vad som känns det som...
igår köpte jag först ett linne och en t-shirt på Shana för jag fick för mig att jag behövde fler vita toppar men så på vägen hem råkade Sofie och jag gå in på Pimkie och då blev det visst tre linnen till :)
men som sagt man kan inte ha för många linnen :)

men borde verkligen rensa min garderob och lägga undan de kläder jag inte använder just nu... har en känsla av att det blir många :)
ska kanske ta och lägga dem i färg ordning också så att jag lättare hitta de jag letar efter :)
ska nog ta och rensa en låda också så man kan sätta sina skor där i istället för att ha dem i en kasse...

men vinterskorna vet i sjutton var jag ska ställa...
har inte fått tillbaka min resväska från Fahd än, men han har sagt att han ska lämna den nu innan jag åker men vi träffas ju aldrig :(
så när ska det bli...???

vill egentligen gå en härlig promenad men Sofie tror att det ska börja regna men jag vill inte det...
jag vill ju ha sommar och sol!!!
men vi får se om det blir någon promenad eller om jag ska vara hemma och bara njuta av kvällen som den är och sova tidigt även om det är lördag...
har ju stigit upp tidigt hela veckan eller i alla fall i några dagar nu och det känns bra och idag vaknade jag faktiskt redan vid 8:30
trots att det va lördag och vad jag minns va det nog inte heller några byggarbetare utanför som det brukar vara på vardagarna men nu känns det som om jag börjar få en bra rytm lagom tills jag ska hem till Sverige för där ska jag upp tidigt för jag har en massa att göra...

nu ska jag kolla på How I met Your Mother och rensa mina toppar och omorganisera min garderob :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar