måndag 24 maj 2010

sol, sommar, strand

igår var jag på stranden hela dagen med Sofie och det va så skönt att bara ligga där och ta det lugnt :)
lite skrämmande va det dock då vi la märke till att inga plan kom och landade på vår flygplats...
för i vanliga fall ser man plan som landar varannan minut
att vi va oroliga var för att på torsdag ska jag åka till Sverige och Sofies mamma kommer då också så vi vill inte att det jäkla askmolnet ska ställa till det för oss...
men vid ett tillfälle igår innan 12 i alla fall så var det ett tjockt moln eller något för vi såg inte ens tvillingtornen där Silvio jobbar och det andra hotellet på andra sidan halva var borta så något hände men vet i sjutton vad.

efter stranden hade jag tänkt gå hem och få lite mat i magen men så blev det inte...
utan hamnade på Cavan med en sangria och calamares.. :) men det va gott :)
hade en clown som underhöll oss vilket påminde mig om gamla goda tider :)
men sangria ger mig en hemsk huvudvärk...

idag har jag varit vaken till och från sen 6:25 för Sugar väckte mig och efter det har jag inte riktigt kunna somna om helt... men vid 9 ringde klockan och nu sitter jag här...
funderar på om kroppen orkar med en dag på stranden eller om man ska ta det lugnt istället och gå till stranden imon istället... fick ju fin färg igår men har några områden som är lite väl vita enligt mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar