måndag 17 maj 2010

terrass och sol :)

det har varit ett tag sen sist och lite smått och gott har hänt :)
har tänkt och försökt uppdatera med bilder men det vill verkligen inte funka att ladda upp bilder för mig :(

men i lördags i alla fall tog Sofie och jag och satte igång vårt lilla projekt och det blev så fint men allt är inte riktigt klart men vi hade i alla fall tur med vädret :)
vi tog och målade vår terrass :)
och det blev så fin :)
nu är det mer som ett extra rum med en fin turkos färg på två av väggarna samt att vi pyntade med lite fler blommor och lite julgranskulor i guld :)
men det blev sååå fint :)
men vi kommer nog på lite mer att trycka dit :)
ja just det vi har en Brasiliansk flagga på väggen också :)

vår mexikanska inneboende har dragit till Madrid en månad med sitt jobb så här är ganska lugnt just nu måste jag säga...
ingen mat som försvinner eller disk som står i en vecka...
nu är det ett riktigt hem igen :)

idag har jag varit hos doktorn men är inte sjuk va bara och fixade så jag hare en egen doktor i fall jag blir sjuk eller så och jag fick min engelsktalande läkare som jag hade första gången jag va där och det känns så skönt :)

imon ska jag upp ännu tidigare för att ta mig till Oficina de treball och fixa med mitt Paro så jag kan vara ledig hela sommaren :)
Underbart!!!

Sandra har äntligen bokat sin biljett hit och hon kommer mellan 18 - 24 juni :)
sen kommer Sofie den 26 juni men vet inte hur länge :)
full rulle hela sommaren och jag har all tid i världen :)

nu en cykeltur i det fina vädret med S&S :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar