fredag 14 maj 2010

. . .

har snart varit vaken i 2 timmar redan men har ändå inte gjort något speciellt mer än att mysa med Sugar och kolla på några serie avsnitt på datorn.. hade tänkt göra en massa idag men så blir det nog inte :( för det regnar! jag hade tänkt ta en riktig lång promenad och dricka kaffe i solen för att senare börja med mitt och Sofies lilla misson :) men det blir nog inget med det... får helt enkelt ta det när det slutar regna... så nu undrar jag om det kommer bli någon grillning i helgen men annars får vi väl ta och ha en annan slags mat kanske eller så hoppar vi det helt enkelt... men istället borde jag ta och fixa en massa i mitt rum och rensa en garderob kanske... ja det finns ju mycket man kan göra när det regnar och är kallt men det är ju också skönt att inte göra något alls...Caroline åkte hem igår :( det har varit kul att ha henne här men det har blivit mycket utgång och alkohol de senaste 2 veckorna så nu ska jag inte dricka alkohol på ett tag och bara ta det lugnt... igår va jag hemma själv med Sugar och jag gick och la mig relativt tidigt så inte undra på att man vaknade tidigt i dag men det va faktiskt skönt :) igår trodde jag det va lördag sen slog det mig nää det är det ju inte det är ju fredag men icke sa nicke det va ju bara torsdag... :) alla dagar är som helgdagar för mig nu för tiden... igår när Caroline skulle åka tog jag och Sofie varsin cykel och satte fart mot Diagonal Mar för lite shopping på Primark :) och gud vilken underbar dag vi hade :) Primark är som Barcelonas egna Ullared :) så billigt och fina saker de hade.. inte så stort som jag trodde men ändå tillräckligt med saker för att jag skulle shoppa för mycket :) så nu är jag verkligen i behov att rensa min garderob... men ska nog ta en lång varm dusch innan tror jag allt :) det har hänt en del med A också men det tar jag inte nu men han känner tydligen inte mig längre, så han pratar inte med mig, jag finns inte... vet inte vad som skett men håller på att ta reda på det... och jag ska nog få veta vad som skett och lösa detta lilla problem han skapat... men tänker inte så mycket på det egentligen och hade det hänt för ett år sen eller bara ett halvår sen hade jag varit helt förstör nu men det är jag inte... :) så jag har verkligen växt... dessutom har jag ju mitt F, jag är så glad att jag har honom... :) nu blir det trots allt duschen för att sen göra lite nytta och så kanske Sofie vaknat och vi kan gå och handla på Carrefour :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar