måndag 3 maj 2010

men herregud!

vilken dag...
inte nog med att jag känner mig seg och allmänt borta så ska det vara en massa konstiga nummer och grejer...
vet inte hur många kontakter jag gjort idag redan men det är mest fel nummer och fel länder...
en vanlig dag hade jag nog inte brytt mig men idag gör jag det och eftersom så mycket är fel gör jag ju mer också...
vet inte riktigt hur det går ihop men så är det i alla fall :)
har mått bra idag men nu börjar jag må skit...
vill bara falla ihop och sova eller åtminstonne ligga i min säng och gosa med täcket och bara vara...
så med andra ord är Evelina ganska så slut körd nu efter 4 dagar med regält festande varje dag och bara några få timmars sömn..
men man lever bara en gång :)
och det är nog första gången sen jag flyttade hit som jag verkligen är ute och festar ordentligt 4 dagar i rad... så det är inte illa och varje kväll så har jag varit pigg och inte velat gå hem men gjort det för att alla andra gjort det och jag inte ville vara själv ute...
nu är det bara lite mer än 1 och en halv timma kvar och ska under den tiden ringa min kära syster som fyller 45 idag :)
GRATTIS SYRRAN!!!
och när jag kommer hem ska jag tydligen prata med Sandra för hon ringde innan och bad mig skynda mig hem för nu ska hon prata med mig om resa hit när hon är ledig :)
JIPPI!!!
min Sandra kommer tillbaka :)
så jag hoppas att det inte regnar när jag ska hem och att det finns en cykel till mig så det gär lite fortare hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar