tisdag 4 maj 2010

Fútbol esta noche en el Camp Nou

japp ikväll smäller det :)
äntligen ska jag på fotboll på camp nou..
har bott här ganska länge nu men aldrig kommit till en match men nu ska det bli av!
enda negativa är vädret men men man kan inte få allt här i livet :)

men när jag kom till jobbet idag och tog min kaffe så upptäckte jag att kaffe aldrig smakat så gott eller varit så behövligt som då... hade cyklat som en galning nerför ramblan och bort mot jobbet så man va ju lite lagom blöt när man kom fram men fötterna va nästan helt torra idag i alla fall...
igår hade man kunnat vrida ur mina strumpor när jag kom fram :) hihi
så därför blev det cykel idag :)
men har ändå med mig mitt Abdul paraply... :)
det lämnar jag inte hemma om det regnar ute :)
jag och mina kära ägodelar hihi och vi ska inte tala om minnen :)

här på jobbet ser det likadant ut som igår...
och jag vet inget mer om hur jag kommer jobba framöver men men jag tar en dag i taget och varslar de mig så blir jag inte ledsen jag kommer på något att göra :)

det löser sig alltid för mig :)

nu hoppas jag bara att det blir sol och värme igen så jag kan tatuera mig för kan inte göra det och ha en massa strumpor och skor på mig då...
det kommer inte funka...
men måste ju ta och bestämma mig först men det har jag nog snart gjort :)
vet i alla fall vart den ska vara :)
tror jag.... hmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar