fredag 28 maj 2010

Sverige

sitter här i Sverige och vet inte riktigt vad jag ska göra nu...
skulle träffat en kompis nu på för middagen men hennes ena son va sjuk :(
stackars liten :(

men jag vaknade mycket tidigare än planerat idag pga en jätte geting som surrade runt över huvudet...
inte så kul men kände att jag inte kunde somna om efter det...
men kände mig inte trött så det känns ändå bra..

men ska nog ta och gå ner och göra frukost till mamma och mig:) så blir hon lite förvånad :)
dessutom har även Lillan vaknat och gått ner nu så får väl ge henne mat innan hon går ut :)

men så stor Lillan är!!!
inte alls som jag hade tänkt mig men det kanske beror på att jag har lilla Sugar i Barcelona som är så liten och söt...
men min Lillan är så mysig men vad mycket päls hon har, hihi

nu blir det faktiskt frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar