fredag 7 maj 2010

länder

här kommer en lista på alla länder som jag ringde till i början utav denna kampanj:
Marocko
Brasilien
Österrike
Belgien
Frankrike
Tyskland
Irland
Italien
Nederländerna/Holland
Bulgarien
Storbritannien
Finland
Danmark
Norge
Litauen
Slovakien
Ungern
Grekland
Förenade Arabemiraten
Ryssland
Polen
Serbien
Turkiet
Cypern
Sverige
Spanien
men det visade sig att jag bara skulle ringa 9 av alla dessa länder, så den sista tiden har jag bara ringt Portugal, Österrike, Belgien, Tyskland, Irland, Italien, Nederländerna, Storbritannien, Frankrike, Spanien, Sverige, Norge och Polen
men många människor har ändå registrerat sig på hemsidan men valt ett annat land och sen skrivit sitt landnummer, men jag slutade ringa dem sen :)
några av de länderna va:
Filippinerna
Tjeckien
Angola
Azerbajdjan
Kina
Panama
Taiwan
Rwanda
ja det va några av de länder som förekommit under mina tre veckor på Hola, que tal?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar