fredag 30 april 2010

Ayer!!!

har bara ätit två skorpor idag...
men det beror ju på gårdagen...
kom aldrig ens hem efter jobbet...
och det är helt och hållet Sofies fel :)
men när alla skulle hem ville ju inte jag det utan stannade kvar :)
jag vet dock inte om det är bra eller dåligt med tanke på vad jag fick veta...
men det kanske va på tiden att jag fick veta...

asså jag borde fattat för länge sen att jag inte kunde lita på honom men ändå har jag gjort det...
elelr ja mer eller mindre har jag väl litat på honom, men just i de stunder när han säger det så blir jag så svag och tror på det även om jag efteråt kan grubbla en massa på det och vänta ut och in på varje ord han sa...

jag måste nog bara sluta tänka på det just nu och bara låta det vara och låta han försvinna ut ur mitt liv om det inte får en ändring snart och det är mycket snart de...

för så här kan jag inte hålla på längre det är inte bra för mig...

har tänkt ganska mycket på detta sen igår och då när jag kom hem va jag ganska full och över känslig så då var det jordens undergång för mig men idag känns det mycket bättre och nu ska jag bara leva livet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar