torsdag 6 maj 2010

besök :)

fick fin besök på jobbet idag :)
Birgit, Danne och Mersiha kom hit så jag tog en kaffe med dem
Alex va också med :)
men så va ju vi tvungna att gå tillbaka till jobbet :(
men det va kul att de kom och jag tog lite längre rast än vanligt men tänkte att jag kan skippa sista rasten innan lunch brukar ändå nästan glömma den :)
men de kom ju inte för att träffa oss utan för att hämta och fixa med lite papper
önskar att de kunde komma fler gånger men efter att Alex slutar imon tror jag inte de kommer men får helt enkelt träffa dem utan för jobbet så det funkar ju det också :)
innan de gick kom de upp och pratade med mig här också och fick då se vad det är jag sysslar med om dagarna :)
saknar att ha dem här men det funkar i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar