fredag 7 maj 2010

Jippi!!

sen jag skrev igår om att jag gjort mitt andra sälj så har jag faktiskt gjort två till :)
och kommer förmodligen göra ett lite senare idag :)
ett av säljen gjorde jag igår på mitt sista samtal för dagen :)
det andra gjorde jag idag till en svensk :)
det känns verkligen jätte bra nu men vad vi vet så är det sista dagen med kampanjen men ingen har sagt något till mig ang det så vi får se så kanske gr jag här ifrån för sista gången idag.. men jag ser det inte som ett så stort problem just nu men allt kan ändras innan jag går hem idag.
fick veta av Vanessa att jag verkligen har bra samtal och verkligen är en säljmänniska och det är kul att höra :) har hört det innan av både Danne, Alex och Sofia, men ju fler som säger det desto bättre :)
måste säga att det har nog med all den tid jag satt på ITH då man verkligen fick öva på delaccepter och sådant så jag har dem att tacka men så är jag ju också duktig på att prata så det hjälper ju en hel del :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar