torsdag 20 maj 2010

siesta time :)

hemma efter ett partimmar på stranden och ute i solen har jag nu tagit mig en härlig dusch :)
nu ligger jag nerbäddad i sängen med datorn i knät och vilar lite innan vi ska ta och cykla till Lidl lite för att handla lite :)
idag va faktiskt första dagen detta året som jag låg på stranden och det blev faktiskt årets första dopp också :)
men det va riktigt kallt men solen värmde mig :)
så nu blir det stranden varje dag tills jag åker till Sverige om en vecka...

det blev faktiskt hela tre kaffe också innan jag kom därifrån och en underbar focaccia med bacon och getost :)
helt underbart :)


som sagt ligger jag nerbäddad i sängen och bredvid mig ligger min söta lilla Sugar :)
trots att hon varit själv i flera timmar och förmodligen sovit då också så ligger hon nu här så nära mig som möjligt och det är så mysigt :)

känner lite att det bränner på benen så jag hoppas att de fått lite färg :)
avskyr verkligen att ha vita ben...

nä nu ska jag kolla på 90210 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar