onsdag 19 maj 2010

Paro och frukost :)

på mindre än en timme har jag hunnit fixa med Paro och jag hoppas verkligen att allt är som det ska men den sista kvinnan jag pratade med sa att de betalar ut den 10 juni så jag hoppas att det blir bra.. det skulle komma något på posten om några dagar eller en vecka så får se vad det är när det väl kommer men har fått några papper nu samt att de behöll ett papper om jag hade och det gör mig lite orolig, men men jag vet ju var det är :) jag avskyr när de tar papper som jag inte har kopior på, jag tänker då undra om de verkligen ska ha det och om jag inte har en kopia så kan jag ju inte jag bevisa att jag en gång hade det... men det löser sig nog ska du se...

nu dricker jag mitt morgon kaffe och har precis ätit en croissant vilket är min frukost idag.... sitter nu och funderar på om man ska ta sig till stranden eller parken eller bara terrassen.. hmm de är en svår fråga måste jag säga men ska fundera lite till på det medan jag myser med Sugar och dricker upp mitt kaffe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar