fredag 21 maj 2010

God morgon!

har nu varit vaken i lite mer än en timme...
vaknade faktiskt prick klockan 9 idag så jag tog och steg upp med en gång :)
känner mig riktigt duktig :)
sitter och kollar på How I met your mother :)
samt har fått i mig frukost så nu är jag mätt :)
dricker även en god kopp menta te :)

blir nog inget stranden idag min kropp behöver vila lite sen igår och dessutom ska Sofie till frisören mitt på dagen så det känns lite onödigt att lägga sig på stranden så vi går nog till en park eller något och lägger oss där istället :)
det är ju lika mysigt det och dessutom får man ligga på gräs :)
och nära vatten även där...

det är nog ganska så bra att jag vaknar tidigt just nu för jag har byggarbetare utanför fönstret i princip och de börjar jobba någon gång mellan 8 och 9 och tro mig de är inte tysta direkt...

nä nu ska jag dricka te och koncentrera mig på HIMYM :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar