måndag 26 april 2010

dagens dilemma

igår va det en låt jag sjöng på hela tiden eller ja hela helgen faktiskt men då visste jag vilken det va, tack vare Sofie visserligen :)
men idag är det värre...
har i stortsätt bara två små fraser i huvudet och jag vet inte ens om de är rätt...
det är så jobbigt för jag nynnar på dem hela tiden och jag tror det är en tjej som sjunger men som sagt vet ju inte ens om texten är rätt...
jag brukar ha en tendens att typ blanda ihop rader och fraser från olika delar av låten eller om jag har otur från olika låtar...
texten jag sjunger är i alla fall :
When I see you, I wont run away
eller om det ska vara
When I see you
I want run away
jag tror mest på första men jag vet inte...
får helt enkelt sjunga för Sofie när jkag kommer hem :)
mitt musik lexicon :) hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar