fredag 16 april 2010

dagens nyhet

ja idag har det redan hänt en hel del måste jag säga, eller inte så jätte mycket kanske men betydelsefulla saker...
först och sta så skulle jag sluta tidigare idag, vilket jag fortfarande ska såklart :)
men efter den nyheten vi fick idag vill jag vara kvar med mina kompisar men just nu är det bara 15 min kvar på Socks tiden för på måndag börjar mitt nya projet med Spanjorerna.. jag kommer sitta bland dem.. men det ska bli kul :)
en ny utmaning :)
det gillar jag :)
men det som hände här på jobbet va att vi hade möte när vi kom och då fick vi veta att alla svenska kampanjer kommer läggas ner den siste april.. :(
så alla kommer få gå inklusiver TL och alla andra.. :(
så det känns lite konstigt i och med att jag kommer vara den enda som är kvar här.
men det kommer gå bra men kommer vara konstigt till en början när alla väl är borta.
och nu vill jag ju njuta av den sista tid med alla men kommer inte kunna göra det men kommer hålla ett öga på alla nu dessa två veckor som är kvar. :(
men kommer VERKLIGEN SAKNA ALLA!!!
ska nu ta och plocka ihop och gå hem för dagen
men kommer hit igen vid 19 och tar en öl eller två i solen med alla :)

1 kommentar:

  1. DEt kommer bli roligt for dej att byta projekt:)kanske nan fransman du kan spana pa hihi;)
    men ja, jattetrakigt for alla andra saklart du kanner!tom jag tycker det kanns konstigt att alla fick sparken.de kanske kan borja pa mitt jobb istallet :)

    SvaraRadera